Politica de Retur
Dreptul de retur este valabil timp de 14 zile calendaristice, de la data intrării în posesia fizică a produsului și nu de la data încheierii vânzării online. Acest lucru înseamnă că dacă tranzitul produsului durează un anumit număr de zile, acestea nu sunt luate în considerație ca zile, din cele 14 avute la dispoziție de client, pentru a returna produsul; Lipsa ambalajului original nu poate fi sub nicio formă motiv de refuz al returului. Legea 249 pe 2015 interzice în mod expres această condiționare; Intenția de renunțare se poate face în orice mod, nu doar prin formularul pus la dispoziție de vânzător, inclusiv telefonic sau prin e-mail sau chiar față în față, prin viu grai. Din punct de vedere juridic, returnarea se face printr-o declarație neechivocă, așadar comercianții nu pot obliga un client să folosească un anumit tip de formular; O situație specială este atunci când contractul de vânzare – cumpărare a fost realizat pe Internet, dar plata și ridicarea produsului se face direct în magazin. În acest caz achiziția este considerată online și există dreptul de retur necondiționat timp de 14 zile calendaristice de la încheierea contractului; Returul banilor se face în maxim 14 zile calendaristice și nu 14 zile lucrătoare. Ca primă zi din acest termen este considerată ziua confirmării expedierii coletului; Plata returului coletului este, de obicei, în sarcina cumpărătorului, doar în cazul în care vânzătorul își asumă în mod explicit această obligație, plata fiind făcută de el; Returnarea produsului poate fi făcută în orice condiții, prin utilizarea oricărui serviciu de expediție, inclusiv a firmei de curierat preferate. Magazinul online nu poate sub nicio formă să oblige returul cu o anumită firmă de curierat, aceasta fiind o încălcare a legii; În cazul returnării unui produs deteriorat, plata daunelor cade în sarcina cumpărătorului, în acest caz banii returnați fiind proporționali cu valoarea produsului returnat; Magazinele online sunt obligate să returneze banii, neavând dreptul să oblige clientul să-și aleagă un alt produs de pe site în contravaloarea produsului returnat. Rezolvarea amiabilă a unui retur este, de cele mai multe ori, dorită de ambele părți implicate în contract (cumpărător și vânzător). Societatea noastră va accepta returul doar tapetelor cu dimensiuni standart afișate pe site, pentru cele personalizate sau cu dimensiuni cerute de client, returul va fi acceptat doar în situații de forță majoră sau în cazul că tapetl nu respectă cerințele din comandă. Toate reclamațiile și solicitările vor fi rezolvate de un manager responsabil.